torsdag den 26. august 2010

Bryllupskort

Jeg har igen været igang med bryllupskortene

Jeg har valgt at skære en ramme på sille, som jeg syntes er meget elegant.
Jeg har fundet gsd filen her free gsd fil
Monica Björn har lavet så mange flotte filer, så det er bestemt et sted der er værd af besøge. 
Hjerterne er også skåret på Silhouette. Mønster papir er fra Magnolia. Blomsterne er lavet med 3 størrelser retro punch. Pyntet med tyld og halvperler. De små beholder med ris, er købt hos unikscrap.



Tak for alle de søde kommentar.

Scrap hilsner fra Vinni

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte... En rigtig fed ramme :o) god weekend til dig.

    SvarSlet
  2. De er rigtig flotte de bryllups kort. Tak, det gav lige lidt inspiration til et sølv bryllupskort jeg skal lave til mandag:-)

    God weekend

    SvarSlet