torsdag den 4. november 2010

Æsker

De små har fået nye vinter støvler, og kasserne skal jo selvfølgelig ikke gå til spilde - De skal bruges til opbevaring.
Jeg har printet papir fra Inger Harding, brugt dekopaigelim og masser af tid. Det tog længere end jeg lige havde regnet med, men jeg er blevet rigtig godt tilfreds med resultatet.
Nu skal jeg bare finde noget at putte i dem - måske lidt nye indkøb.


Det blev også til et par julekort mere.
Her har jeg brugt et borderpunch som jeg lånte af Mona sidst vi scrappede i Lind (tak for det). Blomsten er lavet af retro punch (Tak til Anne - for instruktion i at lave dem som julestjerner). Teksten er lavet på pc, og punchet med StampinUp oval punch. Til sidst har jeg brugt min nye snefnug punch fra MS.


Der er selvfølgelig kommet glimmer på, men det er ikke til at se på billedet.

Scrap hilsner Vinni

1 kommentar:

  1. det er nogle søde æsker, og et sødt julekort - min datter havde forleden købt nye sko og kom pænt og spurgte om jeg kunne bruge æsken inden hun smed den ud :o)

    SvarSlet