tirsdag den 12. juli 2011

2 af 1 slags

Jeg har igen haft gang i digiscrap.

Her er det Jakob og Emil der sidder og ser tv.


Nu er der snart sommerferie, så håber jeg at jeg igen kan komme igang med at scrappe med papir.Savner det helt vildt.
Jeg har i fødselsdagsgave fået en Canon Selphy fotoprinter, så nu skal der laves LO´s i lange baner - håber jeg.

Lige en lille info om vores familieforøgelse. Vores lille ruhåret gravhund Kira har fået 6 små hvalpe her til morgen. Alt går godt, og de små er mætte og sover sødt ved mor.
Undskyld det dårlige billed, men der skal nok komme flere og bedre billeder.


Håber I alle får en dejlig dag.

Vinni

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med familieforøgelsen.. glæder mig til at se flere billeder... findes ikke noget sødere end dyrebørn.. og rigtig flot LO..

    SvarSlet
  2. Endnu et godt digi scrap du har lavet... Jeg håber godt nok også for dig at du snart må bruge din hånd til scrap...

    Nåhh hvor er de søde, det var da også et ordentligt kuld hun har fået... Kan nu godt forstå hun havde problemer med at komme omkring til sidst...

    Jeg har endelig fået noget på min blog... hvis du nu var blevet træt af at kigge forbi ;o)

    SvarSlet