fredag den 9. september 2011

Kursus i UTEE

Jeg var til Scrap i Billund. Et super godt arrangement, med masser at søde mennesker.
Jeg syntes det er fantastisk, at der i scrapverdenen er folk i alle aldre, som hygger sig sammen.

Jeg var også på kursus ved Linda, hvor vi lavede en billedramme pyntet med UTEE, papir og blomster

Jeg er meget begejstret og syntes at resultatet blev kanon godt. På selve dagen syntes jeg ikke at mit billede skulle i, men da jeg kom hjem, og fik kigget lidt på det, er jeg yderst tilfreds.

Her kommer mit projekt.



 
Håber I alle er kreative derude, jeg vil nyde jeres projekter på blog´s den næste tid.

Hilsen Vinni

4 kommentarer:

  1. Super flot ramme du har fået lavet... og dejligt med noget helt andet... Go weekend..

    SvarSlet
  2. Superflot ramme. Så fin med den swirl og de blomster. Og uteen er så lækker at arbejde med. Flot par indeni !
    Jeg var jo så heldig at se nogle af rammerne i Billund, og det er bare sådan en god ide. Dejligt med lidt ny-tænkning.
    Det var rigtig hyggeligt lige at sige hej til dig den dag - selv om det var et hurtigt og stresset besøg. Vi skulle nå alt for meget på den korte tid. Så jeg håber der bliver en ny chance en anden gang.
    God weekend og god bedring med hånden.

    SvarSlet
  3. Super flot ramme du har fået lavet... Ville nu gerne have været med, men man kan jo ikke nå det hele...

    Hvor er det træls du stadig skal døje med den hånd... Håber at det kan gøre det ordentligt denne gang, så du kan blive smertefri... Jeg vil tænke på dig på fredag...

    Hils familien

    Knus Sara

    SvarSlet