fredag den 17. februar 2012

Menig

Lang tid siden sidste indlæg.

Desværre har jeg seneskedehindebetændelse i min højre hånd, og derfor får jeg ikke scrappet i tiden. Jeg er ved at blive skør, og trænger til at være kreativ. Nogle af mine indkøb fra Convention i oktober er endnu ikke pakket ud og afprøvet, og det er da synd.

Jeg har dog lavet et dobbelt LO´s fra Bennys tid som soldat.
Jeg har gemt alle hans mærker og navneskilte, og de skulle selvfølgelig med på de 2 LO´s.





Jeg vil prøve lykken og deltage i en udfordring hos Card and scrap med disse LO´s.
Udfordring # 26 lyder sådan: brug knapper.

Scrap hilsner Vinni

3 kommentarer:

  1. wawww de er super flotte♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    knussss♥

    SvarSlet
  2. Lækre Loér:-)
    Synd for dig at du har det dårligt...et godt råd...
    Gå i MATAS, køb: stærk ingefær, spis to kapsler om dagen.
    Det hjalp mig for næsten 3,5 år siden og jeg har det super i mine håndled...men kun hvis jeg køber dem fra MATAS;-)

    Lykke til...ses vi til convention??

    Knuzz

    SvarSlet
  3. Flot dobbeltlayout med din soldat ! Tænk at du har fundet så fint papir, der lige passer.
    Hvis du ikke har pakket nye sager ud fra sidste convention, så er det da virkeligt helt galt fat med dine håndled. Uha...

    Jeg har aldrig prøvet det - med det må da ikke være sjovt ikke at kunne scrappe. Både det og så have ondt... Du er jo dobbeltramt !

    God bedring - og god ny uge.

    SvarSlet