onsdag den 4. april 2012

Mini album

Hej i blogland.

Så er jeg endelig tilbage efter en træls operation. Jeg håber nu, at mit håndled kan holde til at jeg igen er kreativ. Mangler lige en uges genoptræning mere, så siger de kloge læger at alt er godt igen. (Det har de så sagt siden juni mdr.) Håber de får ret denne gang.

Jeg har lavet et mini album med Marie. D.v.s Sille har lavet det hårde arbejde, og jeg har så sat det lidt sammen. Det er mit andet mini album, og jeg syntes det er sjovt at lave.











Nu venter påsken, jeg og selvfølgelig Jakob skal lave bordkort og pynt til konfirmationen, glæder mig til at komme igang med det. Skal lave blomster af sort karton, det har jeg aldrig prøvet før, men prøven blev faktisk helt ok. Vi bliver 74 til konfirmationen, så det er bare med at komme igang.
Håber I alle får en god påske.

De skønneste scraphilsner fra
Vinni

1 kommentar: