tirsdag den 8. maj 2012

Jakobs konfirmation

I søndags fik vi vores 184 cm høje søn Jakob konfirmeret.

Sikke en dag, alt gik som smurt, og vi havde en fantastisk dag.

Her kan I se hvor flot han var.

Her er han ny konfirmeret, og på vej ned til os igen.


Jakob blev konfirmeret sammen med sin fætter Mikkel, og vi havde valgt at holde festen sammen med ham.
Begge drenge er vilde med jagt, flugtskydning og fiskeri.
Bordkortene var derfor en lerdue pyntet med gevir og laks.


Lysene var pyntet med billeder af de 2 drenge, og borden på lyset er skåret på silhouetten og en stribe med alutape, som passer til bordkortene. Skålen lysene står i er også en lerdue, der er vendt på hovedet.


Her er så plads til 72 gæster.


Nu glæder jeg mig til at lave andet end pynt og kort til konfirmationer. Mon ikke der kommer masser at layouts den næste tid på bloggen.

Håber I alle får en dejlig dag.

kh Vinni

8 kommentarer:

  1. Flot og gennemført! Tillykke med konfirmanden!

    SvarSlet
  2. Super flot og gennemført. Tillykke med sønnen.

    SvarSlet
  3. Tillykke med din flotte søn. Flot med den skjorte i blå.
    Hvor ser de borde og pynt flot og gennemført ud.
    Det er så dejligt når sådan en dag går godt.
    Min datter er 182 cm. Så selv om jeg synes, jeg er høj, så er jeg blevet den lille....

    SvarSlet
  4. Tillykke med din søn, han er en rigtig flot fyr..... hvor er bordene flot pyntet...

    SvarSlet
  5. Tillykke med ham. Flot og kreativt bord.

    SvarSlet
  6. Tillykke med Jakob. Han ser da rasende godt ud den langbenede unge mand. Og din kreativitet slog da lige igennem. Godt gået.
    Jeg er lige et par timer for tidligt på færde men .... Trommesolo ..
    HIP HIP HURRA. Stort Tillykke til dig Vinni.
    Håber vi ses på lørdag. Så får du et kram :-)

    SvarSlet
  7. Tak for en dejlig fest... Det havde I gjort flot :) Flot bord, god stemning, god mad og gode taler og sange... Får stadig "lidt" våde øjne af Jakobs tale til jer... Han er fantastisk...

    Stort tillykke til dig i dag, Vinni :) Jeg glæder mig til at se dig på lørdag :o)
    Knus

    SvarSlet
  8. Fantastisk bordpynt.
    Fantastisk fest.
    Fantastisk dreng.
    Knus fra søs

    SvarSlet