mandag den 11. juni 2012

LO - Love you this much

Så blev der igen stille på bloggen, det skyldes at jeg igen er i behandling med mit håndled.
Jeg er startet ved fys. 2 gange i ugen, og det giver temmelig mange smerter. Så er det jo godt at man kan tage noget dopin, så man kan klare et par timers scrap.

Til scrapaften i Lind fik jeg lavet et LO. Jeg har lavet en skabelon med hønsetråd på min silhouette. Den er distresset med worm lipstick og antique linen.
Sille har også lavet teksten og de 2 sommerfugle.


Her kommer lige vores 3 små guldklumper, her 6 uger gamle:


Det med flotte blomster på terassen, må vente til næste år.




Mille apporterer en due 


Kærlige scraphilsner
Vinni

1 kommentar:

  1. Rigtig sødt LO og ej hvor er de bare dejlige de små hundebasser... kan du nu ha' go' bedring med hånden...

    SvarSlet