mandag den 27. august 2012

Scrap i Billund

Lørdag var jeg til scrap i Billund. En helt fantastisk flot arrangeret dag fra start til slut. 
Må sige at pigerne fra scrap klubben i Billund virkelig havde gjort et stort stykke arbejde, igen i år.

Heldigvis havde de andre 4 scrappiger fra Lind, lyst til at holde mig ved selskab. Vi kunne fylde et helt bord og vi fik virkelig sludret og grinet. Igen havde Skønne Mona "vores allesammens madmor" lavet en dejlig pastasalat til os. Tak Mona, jeg kender ingen der kan lave mad som dig. Anna også dejligt at du var med, selv om du skjulte dig under falsk navn.

Da jeg jo skulle snakke, grine og spise fik jeg igen ikke rigtig lavet noget. Det blev til et kort og starten på et LO. Flot på 8½ time.

LOét er nu færdig, og jeg er rigtig glad for det. Måske fordi jeg ved, at den dag virkelig var specielt for Jakob og en dag han vil huske i mange år.

Her er han i fuld gang på skydebanen.



På rosetten er sat waspi tape, som ekstra pynt


Og nu hvor jeg sidder med billederne, opdager jeg så at jeg har glemt at male taggen med acrylmaling, som stjernerne er blevet. Hvordan det kan lade sig gøre, vides ikke.


Kortet er lavet med en die fra Memory box. Rosetten fra Tim Holtz. Stemplet fra Amyr stamps.

 

Du kan ses flere billeder fra dagen ved at hoppe over til Dorthe og Bodil.

Jeg deltager i konkurrencen hos Panduro med LO´et.


Håber I får en dejlig dag.

Vinni

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO og sødt kort... kan rigtig godt li' stjerneborden...

    SvarSlet
  2. Rigtig flot layout med en stolt dreng. Flot opsætning og fine detaljer - selv om du har glemt at male færdig...hihi.
    Flot med tape på blomsten - god ide.
    Dit kort er bare så smukt i de farver og så med endnu en die fra Memorybox.
    (jeg tillader mig lige at gemme kort-ideen til et lift en dag...)

    Jeg håber ikke, at du så mig i Billund - uden at komme og hilse på. Jeg har slet ikke set dig - eller har ikke kunnet genkende dig. I så fald undskyld.
    Men jeg lagde på et sent tidspunkt af dagen mærke til en flok der sad med en kæmpestor blå/hvis salatskål. Måske var det dit hold....
    Hvor er det ærgerligt ikke at få sagt hej, til dem man ved hvem er, sådan en dag.
    Det var bare så hyggeligt og så godt arrangeret i Billund. Det kan de bare de piger.
    Du har da også været flittig. Du fik lavet mere end mig...haha. Men der skal nu heller ikke meget til.
    God dag herfra.

    SvarSlet
  3. Dit LO var allerede flot i Billund. Men nu er det jo intet mindre end et mesterværk, set med mine briller. De sidste detaljer, sidder lige i skabet. Ideen med washi tape på rosetten, er rigtig flot.
    Tak for ros. Øvelse gør mester si´r man. Og jeg har øvet mig i maaaaange år :-)
    Og jo, vi havde da ANNE med. Hils "sirenen" og resten af familien, og sig tak for at vi måtte låne dig hele dagen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et lækkert layout. Jeg kan rigtig godt lide det lange billed sammen med de små.

    SvarSlet