tirsdag den 11. december 2012

Bloggen lukker ned

Jeg har valgt at lukke min blog ned, men som I kan se får jeg jo heller ikke skrevet her inde mere.
 
Jeg er startet på et projekt der hedder Motion og velvære, det er 3 gange om ugen, så håndleddet kan simpelthen ikke klare mere. Det er smadder ærgeligt, da jeg jo brugte scrapperiet til at få tankerne lidt i en anden retning. Nu bliver mine magasiner derimod pløjet igennem, så det er jo ikke så skidt at det ikke er godt for noget.
 
Jeg vil selvfølgelig stadig følge med i hvad i andre laver.
 
Glædelig jul og godt nytår.
 
Vinni


3 kommentarer:

  1. Ja man kan ikke altid nå det hele når også helbreddet skal kunne følge med.. der kommer måske engang hvor du får både tid, lyst og overskud til at scrappe men du kunne jo om-døbe din blog så vi kan følge dig alligevel... altid godt med gode råd... Du må ha' en rigtig glædelig jul og held og lykke med fremtiden... Kram

    SvarSlet
  2. ejj øv :( Pokkers til hånd.
    Men vi ses jo bare IRL :)

    SvarSlet
  3. Det er altså ikke i orden, at du skal træne, med et dårligt håndled, så du får flere smerter, end du i forvejen havde. Kan du ikke nøjes med at lade bloggen hvile, til du kommer på højkant igen?
    Jeg vil gerne ønske dig, og din familie GLÆDELIG JUL og et GODT NYTÅR, og håbe på at det meget snart går fremad for dig.
    Vi savnede dig og dit dejlige smil i går. Pas på dig selv. Kram. Mona

    SvarSlet