torsdag den 13. maj 2010

Flere kort


Jeg har igen været ved at lave nogle kort, og disse drengekort er jeg helt vild med.


Dette kort fik fætter William til sin fødselsdag.

Williams storebror Laurits fik dette kort med pirater. Jeg har brugt Emil cuttlekids dies til dette kort, og alfabet fra QK. Billedet har jeg "lånt" fra en anden blog.

Her har jeg brugt embossing og glimmer mist. Stemplet er fra Hero Art.


På dette kort har jeg brugt Martha S border punch, og sommerfugle punch. Tillykke med dagen er embosset med silver


Hero Art har helt sikkers vundet mit hjerte, og dette stempel er embosset med hvid. Jeg fandt også nogle rub on, som jeg ikke har prøvet at bruge før. Det var lidt svært, når der var kanter fra de forskellige lag pap.
Jeg har fået en Silhouette i førdseldagsgave, så det næste der kommer her på bloggen er helt sikkert lavet med den. Det er en lækker maskine, men den kræver dog lidt øvelse.
Tak for I kikkede med

Vinni

1 kommentar:

  1. Du er så dygtig, søs.
    William og Laurits er meget glade for kortene. De er super flotte - og passer lige til mine drenge.
    God dag til dig.
    Knus Martine

    SvarSlet