lørdag den 1. maj 2010

Glas kunst

Her er et udpluk af det glaskunst jeg har lavet hos min søster. Hun har sit eget glas værksted, og det er så fedt at lave.

Som I kan se byder familien Green Jørgensen velkommen.






Disse 2 billeder hænger på det lille WC



Det nyeste i samlingen er disse 2 huse.

Jeg er lidt af en klummer, så da jeg smadrede skålen i denne stage, måtte jeg jo selv igang med at lave nyt pynt. Så kom den selvfølgelig til at passe til fadet og lysestagerne på spisebordet.




3 kommentarer:

  1. Hej søs.
    Så kom jeg endelig ind og fik kigget dine fine ting!! Du er bare super god til det. Du har altid haft en tålmodighed uden lige, hvilket man også kan se i dine fine kort! Jeg er rigtig glad for at du kom igang med dette - det er lige dig!! Bare klø på!! Godt gået søs! knus fra Anja

    SvarSlet
  2. Hej Vinni:-)
    Jeg må sige, at jeg er dybt imponeret - hvor er det fjot alt det du laver. Jeg vil rigtig gerne med til glaskurset hos din søster i oktober. Det vil jeg glæde mig rigtig meget til.
    Ha' det godt til vi ses.
    Knus Annette

    SvarSlet
  3. Hej Vinni :-)
    Tusind tak for i går aftes. Hvor var det sjovt og hyggeligt at være med til. Jeg er klar til at tage med igen når som helst.
    Jeg glæder mig virkelig til at se det færdige resultat - især mine "grønne" juletræer - ha - ha.
    Hils din søster og sig mange tak for sidst og rigtig god undervisning.
    Vi snakkes:-)
    Knus Annette

    SvarSlet