torsdag den 16. september 2010

kort

Det er snart Convention til, det betyder at der igen skal købes mønsterpapir, derfor er jeg blevet enig med mig selv (det var ikke så svært) at restekassen skal være tom inden da.

Her er så et udpluk at restekortene:

 

Her er der brugt et digistempel, farvelagt med distress, tekst stempel er fra Scrapsisters forum, kan ikke huske hvem der lavede dem. Spellbinders og Marianne die. Punch fra StampinUp og EK



Her har jeg farvelagt med Copic (under kyndig vejledning fra Anne - AFO80  -   tak for det)
 Piratdies har jeg pænt lånt af Emil, og jeg har lagt den på plads igen, som jeg fik besked på.
Teksten er lavet på silhouette.

 Dette kort er til min svigerfar, der som i nok har gættet er jæger.
Her har sille igen været igang.
Undskyld det dårlige billede.

KH Vinni

3 kommentarer:

  1. Dejligt at få brugt resterne, det giver også bedre samvittighed når man køber nyt.
    Fine kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Sikker nogen lækre kort du har fået lavet. Så må det have hjulpet lidt på mønsterpapiret.

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort, du har lavet.

    SvarSlet