lørdag den 4. september 2010

LO nr. 32 - 33

Til crop i Herning i sidste weekend, fik jeg startet på disse 2 LO´s


Her er et Lo af Susanne og Marie. Jeg prøver på at sætte mere pynt oven på hinanen i små områder, det virker ikke helt for mig endnu - men øvelse gør mester.
Undskyld blitsen på billedet.
De små halve glasperler, har jeg købt i "dyre domme" til Scrap i det jyske, og fandt så ud af til crop, at de kan købes ved blomsterhandleren til en slik - så nu har jeg rigeligt på lager. hi hi

Dette billede af Emil og Marie er taget til kusine Thea´s barnedåb, og jeg er bare så vild med det. Jeg syntes det er så sødt at Emil holder om sin lillesøster, og billeder kan snyde, for her ligner de begge to søde engle.
Blomsterne er lavet af cirkler der er revet i kanten og krøllet. Rullet en lille strimmel til midten. Dem kommer jeg til at bruge rigtig meget, for man har jo altid en lille rest liggende der kan bruges.

Håber I alle får en rigtig dejlig weekend.
Vinni

1 kommentar:

  1. Nogen rigtig søde layouts. Hvad er det man siger.. billeder er taknemmelige :o)Ja de små halvperler også kaldet dew drops er væsentlig billigere at købe hos blomsterhandleren og nogen steder hvor de har meget til borddækning. Du kan også finde dem på ebay, hvis du vil vove dig ud i det. God weekend til dig også.

    Jeg har skiftet blognavn til vranda-scrap.blogspot.com

    SvarSlet