lørdag den 7. maj 2011

Hero Arts stempler

Kreativ Fornemmelser havde gode tilbud i sidste weekend, og jeg var så heldig at Heidi C tænkte på mig, så jeg fik en bestilling med.

Jeg har brugt mine nye stempler på disse kort. Det blev til 11 kort ialt










Det var en god potion til kortkassen, næste projekt må være et LO.

I aftes fik jeg min dreng hjem fra Irland. 6. kl på Borris Skole har besøgt 6. kl på Borris School i Irland.
Disse billeder skal helt sikkert scrappes. Jeg har ikke lavet LO af natur billeder, så det bliver sjovt at prøve noget nyt.

Jeg vil lige fortælle at de første 20 billeder vi skulle se,  alle var taget i lufthavnen i Kastrup, og var enten med store biler eller ølflasker. Heldigvis fik han da også taget nogle flotte billeder af Irland.









Håber I alle får en god National scrapbooking day. Jeg skal først i haven, og så skal der scrappes.

Hilsner Vinni



Ingen kommentarer:

Send en kommentar