onsdag den 4. maj 2011

Konfirmation

Jeg har holdt en lille blog pause, da den var tiltrængt, men nu er jeg tilbage.
Idag vil jeg vise konfirmations invitationer, kort og bordpynt som jeg har lavet sammen med min niece.
Lærke blev konfirmeret i søndags og det var en fantastisk dag.

Her kommer invitationen


og bordkortet


bagsiden af bordkortet med velkomstsang


Bordpynten var lys med billeder af Lærke og en lille pyntet kant for neden.




Hun fik et staffelikort med et digi stempel fra Kenny K. Teksten er fra TLC



Dejligt at kunne vise nogle nye ting til Jer, og der er flere på vej.

Scrap hilsner fra Vinni

4 kommentarer:

  1. Hold da op en masse søde ting og sager du har fået lavet og super sejt kort... det kan hun da kun blive glad for...

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot og gennemført ◕‿◕
    Jeg har også selv holdt blogpause, men er i gang igen.
    Kikker snart forbi igen ◕‿◕

    SvarSlet
  3. Aih, hvor er det fine ting I har lavet, din niece og dig. Og dejligt at se en pigekonfirmation uden pink og lyserød. Det er flotte farver, I har valgt, og ALT passer jo bare så fint sammen.
    Jeg er vild med bordkortene, sikke en smart model. Den ide bliver lige gemt til næste fest her i huset.

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt og gennemført, det hele, det må ha taget nogen tid, jeg håber den unge "dame" blev glad. v.h. morkaren.

    SvarSlet