torsdag den 1. juli 2010

New sheriff in town - Lo nr. 27

Her har jeg leget med min silhouette.
Græs, lasso, sherifstjerne, teks og comboy er alt sammen skåret i alm. billig pap.
Banner er limet på flos.
Jeg har sat den i mit album, men Emil mener nu at den skal hænge på hans værelse, så man kan se at han faktisk er en rigtig cowboy.
Jeg er rigtig glad for dette LO, for den var så sjov at lave og så har jeg brugt lang tid på den. Der er desværre ikke brugt glimmer eller bling - Det er vist første gang det er sket.

Også lige en lille hilsen til Heidi
Du har taget godt imod mig i Scrappers by choice, og det er jeg taknemlig for - TAK 

Scrap hilsner fra Vinni

4 kommentarer:

  1. selvfølgelig skal sådan et super sejt LO hænge på hans værelse! ;D

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt følge Emil :) hos tiger kan du købe lp rammer, og de passer lige til et lo. Og så kan du jo skifte den, når han bliver træt af at se på den... Et rigtig flot lo, og jeg syntes Emil har ret :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det super dejligt :) Og selvfølgelig skal det da hænge på værelset....

    SvarSlet
  4. Skønt drengelayout! Dejlig billeder og farver.

    SvarSlet