fredag den 23. juli 2010

Taskekort

Jeg har lavet et taskekort til min niece som nu er fyldt 5 år. Lille Mie er en lille dame, der til sin fødselsdag ønskede sig make up. Når man er en lille dame, så skal man jo også have en taske.

Den kan ses her.





Jeg har liftet taskekortet fra Scrapsistersbloggen og Benita´s blog. Det kan stærkt anbefales at afprøve denne, jeg afleverede tasken igår, og har fået 2 nye bestillinger på den.

Igår fik jeg også lokket min svigerinde med til Convention, så nu er vi 3 tøser der skal følges ad.
Det bliver så sjovt, og dejligt at sidde sammen med nogen man kender.

Scrap hilsner Vinni



4 kommentarer:

  1. Super nuser - elsker Hello Kitty :o) :)

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig flot og jeg tror den gjorde lykke :o)skal i også til convention på fyn d. 2. oktober?

    SvarSlet
  3. hvor er den bare blevet fin :)

    SvarSlet
  4. Total tøset...den blev hun med garanti glad for

    SvarSlet