torsdag den 15. juli 2010

StampinUp

Som tidligere nævnt havde jeg Malene fra StampinUp til homeparty for et stykke tid siden. Det var en rigtig hyggelig aften, og kan stærkt anbefale andre til at kontakte Malene til at komme og vise alle de lækre ting som SU har.

Jeg har nu fået mine produkter, og gik straks igang med at afprøve stempler og sværte. Her kan I se det første jeg har fået lavet.




Ideen med disse flotte glas har jeg fået fra Nettis blog, og min kære svigerinde har så SLÆBT hele 10 flotte glas med hjem til mig. Er det ikke fantastisk hvad man kan få folk til. Men som tak, så skal Helle jo selvfølgelig have dette glas.

I får også lige et billede af de ting som posten kom med

Tak for alle de søde kommentar, og kan I så have en rigtig dejlig sommer.

Scrap hilsner fra Vinni

2 kommentarer:

  1. Den er blevet utrolig flot, hun skal nok blive glad for den :o)Og sikke en masse lækre ting posten k9om med. Jeg har tænkt på, hvordan får du billederne ude i siden på din blog liste?

    SvarSlet
  2. SÅ lækker en krukke og SÅ lækre sager du har fået ind af døren

    SvarSlet