torsdag den 31. marts 2011

Så kom sidste konfirmationskort for i år.

Nu må det være nok med konfirmationskort for i år. Dette er derfor den sidste.


Der er er kommet liquid pearls på perlekæden.


Indvendig er der uddrag fra ordbogen med ordet Konfirmand

Jeg har også lavet nogle criss cross kort.  
Dem er jeg rigtig begejstret for.
For lang tid siden købte jeg blomster i England, men har ikke rigtig fået dem brugt,
men de står jo bare og samler støv, så nu skal der blomster på (Har hun mon fået forårskuller).
Min kære kusine var så sød at forære mig nogle halvperler, og de er så allerede kommet i brug.
Jeg har også brugt mit nye stempel fra Hero Art.

Hilsen Vinni

1 kommentar:

  1. Flotte kort du har fået lavet...
    Halv perlerne passer godt til ;o) Godt vi kan hjælpe hinanden :o)
    Knus Sara

    SvarSlet