søndag den 13. marts 2011

Snavset - LO´s nr. 39

Til Convention i oktober deltog jeg i Lo´s konkurencen med dette LO. Desværre glemt jeg at få den med hjem, og kunne så igår se at Heidi havde taget den med igen, så jeg kan få den vist her, og få den i mit album.


Teksten er en replik fra baronessen på benzintanken:
Hvordan er det muligt at blive så SNAVSET.
Men når man er dreng er det ganske nemt.

Igår var jeg som tidligere nævnt til Convention, og vil lige sige tak til Sara & Heidi, for dejligt selskab og køreturen. Tak til Anne for hjælp til nogle indkøb.
Jeg glæder mig til næste gang vi scrapper i Lind, så vi rigtig kan nyde alle de nye indkøb.
Tror at vi så skal stemple og miste.

Scrap hilsner fra Vinni

2 kommentarer:

  1. Godt at du huskede det denne gang ;)

    Selv tak for rigtig hyggeligt selskab.

    uhh hvor skal vi miste næste gang vi skal scrappe :D

    SvarSlet
  2. Ja det var godt du fik det med hjem denne gang. Der var gensynsglæde for alle pengene.

    Selv tak for hyggeligt selskab begge to, det var super hyggeligt.

    Vi skal klart miste, har prøvet den grønne og den er fiin ;o)I kan glæde jer.

    SvarSlet