torsdag den 3. marts 2011

Scrap med venstre hånd

Jeg var så uheldig at brække min højre arm for 14 dage siden. Hos vagtlægen lød dommen at den var forstuvet, 4 dage senere var den så brækket, og efter 1 uge blev jeg så endelig opereret.
Der er nu gået 6 dage og jeg kan nu bruge mine finger. Juhuu det betyder at jeg så skal igang i min lille hule.

Jeg har brugt 2 timer på dette kort, men bare det at få farve og lim på fingerne igen, var 2 timer værd og en ekstra pille.




Jeg er også meldt til online kurset Modelling Paste, men det må vist vente lidt endnu med at afprøve denne teknik. Men jeg er vildt imponeret af de flotte ting de andre har lavet.

Dejlige scrap hilsner
Vinni

1 kommentar:

  1. JEG FØLER MED DIG, kære kusine... Håber på at du kan lave en lille bitte smule mere dag for dag, men husk nu ikke at overbelaste hånden... Den skulle jo nødig blive ved med at gøre knuder...
    Jeg håber du er frisk på at tage med til Middelfart på lørdag ;o)

    SvarSlet